- El Beauty Cluster, que agrupa més de 235 empreses del sector de la bellesa, ha celebrat en format 100% presencial l’Assemblea General Ordinària 2022.
- Durant aquesta s’ha presentat el tancament positiu de l’exercici 2021 i les accions i activitats del 2022. Destaquen els nous projectes com Beautyfarmapp, el mitjà Next in Beauty, la consolidació de la Beauty Business School i el rellançament del marketplace B2B “Businessplace for the beauty industry ”.
- L’actual Junta de Govern ha presentat els objectius aconseguits en els seus quatre anys de mandat i ha rebut la confiança del soci per renovar-lo fins al 2026.
- Marcos Urarte, inaugura l’assemblea amb una ponència magistral sobre “Megatendències i prospectiva estratègica. Com es reconfiguren els mercats i les indústries”.
- Es presenten els resultats del baròmetre que apunten que la indústria es recupera després de la pandèmia. Les empreses incrementen tant facturació com plantilla el 2021 i es mostren optimistes quant al creixement de totes dues el 2022.
Barcelona, 13 de maig de 2022. El Beauty Cluster, entitat fundada el 2014 i que agrupa 235 empreses espanyoles de la cadena de valor de la bellesa, ha celebrat la seva Assemblea General Ordinària 2022. Després de dos anys celebrant-se online l’Assemblea del Beauty Cluster torna a un model presencial i reuneix més de 80 socis a l’IQS.
Durant l’Assemblea s’han exposat els resultats de les més de 100 activitats realitzades el 2021, els diferents projectes en marxa i les novetats previstes per al 2022/2023 així com la renovació del mandat de l’actual junta directiva encapçalada per la presidenta del clúster – Eva Lluch Saunier. Entre els projectes compartits destaca Beautyfarmapp amb la col·laboració d’Acció i el nou mitjà de comunicació “Next In Beauty”. El mitjà és una aposta del Beauty Cluster que pretén seguir sumant valor a la indústria oferint a tots els professionals del sector informació actualitzada sobre desenvolupament de negoci, tendències, innovació i dades rellevants que afectin directament a qualsevol empresa i professional de la cadena de valor de la cosmètica, perfumeria i cura personal. “Next In Beauty” té com a objectiu posicionar-se com a mitjà de referència de la indústria de la bellesa.
D’altra banda, es reitera l’impuls de la formació de les mans de la Beauty Business School que va tancar l’any 2021 havent format més de 100 professionals i es consolida com a entitat formativa.
Un altre dels projectes de gran embergadura és el rellançament del marketplace “B2B Businessplace for the beauty industry” que assolirà àmbit internacional i permetrà als socis compartir un espai d’oferta i demanda per estar en contacte amb partners estratègics.
Així mateix, a més de repassar les activitats realitzades el 2021, s’ha destacat la tornada a la presencialitat. El 2021 es van celebrar 10 activitats presencials. El 2022 el Beauty Cluster ja es troba al mateix ritme d’esdeveniments presencials que el 2019.
El clúster va créixer un 10% el 2021, repetint el 10% de creixement anual de tota la pandèmia dada que confirma el creixement sostenible del Beauty Clúster que preveu tenir més de 240 a finals del 2022.
SOBRE EL BEAUTY CLUSTER
El Beauty Cluster és un clúster privat transversal del sector de la bellesa integrat per 235 empreses espanyoles de tota la cadena de valor. Constituïda el 2014, l’associació treballa per impulsar la competitivitat del sector a través de la innovació, la internacionalització, el networking i la formació. Disposa d’un marketplace B2B propi. Ostenta l’acreditació de qualitat internacional en gestió de clústers Gold Label, el reconeixement més gran en aquest camp. És fundadora de la primera xarxa internacional de clústers de cosmètica (Global Cosmetics Cluster) i de la primera entitat formativa business de la indústria de la bellesa: Beauty Business School. | www.beautyclusterbarcelona.com