16 JUL | Cel·lebrat el Beauty Trends Summit 2021

Barcelona, 16 de juliol de 2021. El Beauty Cluster, juntament amb Aktiva Brand Experience Design, van organitzar la segona edició del Beauty Trends Summit, un esdeveniment sobre el futur de les tendències en el sector bellesa. Després de la cancel·lació de l’edició 2020, a causa de la pandèmia de la Covid-19, enguany des de l’organització es va apostar per la volta a la presencialitat amb un format més reduït. Per a poder mantenir en tot moment les mesures higienicosanitàries vigents i garantir la seguretat dels assistents, es van congregar en la UPF – Barcelona School of Management al voltant de 50 professionals de la indústria per a debatre sobre el futur de la indústria en l’era de la digitalització i amb el consumidor cada vegada més conscient i informat.

Al llarg de la jornada, es van donar a conèixer les principals tendències del present i futur de la mà d’experts com WGSN o Lantern. I, com les marques es poden o, bé, han de reinventar per a poder satisfer les necessitats i demandes del nou consumidor i adaptar-se a les seves rutines de bellesa i hàbits de compra. No sense abans posar en context la situació actual del mercat de la bellesa i el wellness a nivell internacional de la mà d’Ivan Borrego, gerent del Beauty Cluster.

A més, els assistents van poder conèixer de primera mà dos casos d’èxit de reconegudes marques del sector: MartiDerm Sensilis. En el cas de MartiDerm, el procés de creació de la seva nova marca Re(herm) dirigida a la generació Z (consumidor natiu digital i molt compromès amb la sostenibilitat i el medi ambient) amb un clar posicionament al ‘back to basics’ i que recorda que ‘menys és més’. I, en el de Sensilis, el seu reposicionament de marca reinventant el concepte del luxe.

Com a colofó final, Juan Campderá (CEO de Aktiva Brand Experience Design) va inspirar a l’audiència amb les infinites possibilitats que ens ofereix la tecnologia i la digitalització avui dia per a millorar l’experiència del client en el punt de venda. Així com, les diferents estratègies multicanal i omnicanal que es poden adoptar per a incrementar les vendes.

La jornada va finalitzar amb un workshop, dinamitzat des de Aktiva, en el qual aplicar les tendències apreses al llarg de la jornada mitjançant la creació d’una campanya en TikTok.