21 FEB | Oberta convocatòria per als II Digital Beauty Awards

  • Els DBA premien anualment les millors iniciatives de digitalització i venda online en cosmètica, perfumeria i cura personal
  • Les empreses i professionals podran presentar-se fins al 30 de maig de 2021 a qualsevol de les 12 categories dels premis.
  • Enguany, a més, els premis compten amb la celebració conjunta del primer Digital Beauty Summit (DBS), un congrés que reunirà els majors experts de la indústria.
  • Els DBA estan impulsats pel Beauty Cluster, el major clúster espanyol de cosmètica, perfumeria i cura personal. Engloba a més de 240 empreses.

Barcelona, 21 de febrer de 2022. Les empreses i professionals del sector de la cosmètica, perfumeria i cura personal ja poden presentar-se a la segona edició dels Digital Beauty Awards. Impulsats pel Beauty Cluster, el major clúster espanyol de cosmètica, perfumeria i cura personal, els DBA premien a les millors empreses, professionals i iniciatives en digitalització i comerç electrònic del sector espanyol de la bellesa. En l’edició 2022 els premis es complementaran amb la celebració del primer Digital Beauty Summit, un congrés en el qual participaran els principals experts nacionals de transformació digital i venda online en cosmètica, perfumeria i cura personal

L’edició 2021 dels Digital Beauty Awards (DBA) va comptar amb 240 candidatures de les quals una trentena van ser premiades en una luxosa gala que va tenir lloc el 23 de setembre a la Casa Milà de Barcelona (La Pedrera). A la Gala van acudir un centenar de convidats i va poder seguir-se nacional i internacionalment en streaming. Va realitzar l’obertura institucional Sr. Raül Blanco, Secretari General d’Indústria i de la Pyme del Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç. Van destacar la doblement premiada Freshly Cosmetics com a millor marca digital i millor Ecommerce del sector, Irma Ugarte (Sephora – LVMH) com a millor directiva digital, Cantabria Labs per la millor campanya de marketing digital,  Bella Aurora Labs pel millor llançament d’un nou Ecommerce, Airperfume Timeless com millor startup digital, Ai.Lice (Puig) com a millor innovació digital, Dermofarm com a millor projecte de transformació digital d’una empresa del sector i, finalment, Gema Herrerías com a millor divulgador professional i Marta Masi com a millor influencer.

En l’edició 2022 les empreses i professionals podran presetar candidatura, de forma totalment gratuïta, en 12 categories entre les quals destaquen dues noves enfocades a retail i sostenibilitat. Les categories dels DBA 2022 són:

  1. Millor marca digital del sector
  2. Millor directivo digital del sector
  3. Millor campanya de marketing digital
  4. Millor plataforma de venta online
  5. Millor nova plataforma de venda online
  6. Millor transformació digital en retail beauty
  7. Millor projecte de transformació digital
  8. Millor innovació digital
  9. Millor innovació en sostenibilitat
  10. Millor startup digital
  11. Millor influencer en reds socials
  12. Millor divulgador professional

Segons Ivan Borrego, director dels DBA i del Beauty Cluster: ‘Vam ser pioners en 2021 amb la creació dels Digital Beauty Awards que permeten donar visibilitat a les millors iniciatives i inspirar al sector a transformar-se digitalment. En 2022 esperem aconseguir que tot el sector participi i els premis i el congrés siguin una gran festa en la qual descobrir, aprendre, compartir i premiar la innovació digital de la indústria espanyola de la bellesa”.

Els premis compten amb un jurat d’experts en digitalització, comerç electrònic i marketing i comunicació del sector de la bellesa. S’estrenen com a jurat en aquesta edició 2021 experts de la digitalització com José Carlos Cortizo (Product Hackers), del sector de la bellesa com Josep Alboquers (Julia Perfumeria Family Office) o Gabriel Federici (Mintel) i dels mitjans de comunicació com Silvia Martí (La Vanguardia) i Jaume d’Haro (IP Mark).