- El 61% dels compradors de dermocosmètica en farmàcia pensen que els hàbits de compra han canviat com a conseqüència de la crisi
- El 54% de les farmàcies pensen que la relación amb els laboratoris va canviar com a conseqüència de la crisi
Madrid, 25 de març de 2021. El Beauty Cluster ha tancat un acord de col·laboració amb Shoppertec, una consultora comercial especialitzada en intel·ligència i experiència client i en l‘arribada al mercat en el sector farmacèutic, per oferir a les empreses sòcies del cluster condicions beneficioses en la contractació de l’estudi Farma Shopper.
L’Estudi Farma Shopper post COVID és el major estudi de Shopper realitzat a Espanya amb més de 15.000 enquestes al comprador de Consumer Health en farmàcies físiques i en botigues online.
Farma Shopper ofereix un estudi per a cada necessitat. Compta amb informació de més de 85 categories de Consumer Health, així com dels diferents targets clau de la farmàcia (Baby Boomers, Generación X, Millenials,…), a més del perfil dels diferents retailers online (Amazon, Mifarma, Promofarma, parafarmacias de perfumería, hipermercados, ECI i botigues online de farmàcia).
L’envergadura de l’estudi permet comptar amb una mostra molt representativa tan del comprador de les categories amb de la resta de segments per, així, dimensionar l’impacte de la COVID-19 en els hàbits del comprador, el canvi en les seves actituds i la seva transformació digital; proporcionant informació diferencial per conèixer com i on intervenir per influir en les decisions de compra i optimitzar la inversió en cada categoria.
L’aliança de Shoppertec amb el Beauty Cluster permet a les empreses associades accedir a aquesta informació clau en un moment de canvi, com el que estem travessant, amb un important descompte sobre el cost habitual de Farma Shopper, per un període de temps limitat, fins el 30 d’abril.
Les empreses associades al Beauty Cluster que mostrin interés per obtenir l’estudi hauràn de posar-se en contacte amb Lara Rodríguez, Directora de Serveis i CX de Shoppertec (lara.rodriguez@shoppertec.com) per obtenir més informació. O, bé, poden dirigir-se a aquest ENLACE.
Sobre Beauty Cluster
Beauty Cluster és una associació privada que promou la col·laboració amb el propòsit de potenciar el desenvolupament sostenible i la competitivitat de la cadena de valor del sector de la cosmètica, perfumeria i cura personal. Integrat por més de 200 empreses, és el clúster líder del sector bellesa a Espanya i el segon més gran d’Europa. Impulsa la innovació, la internacionalització, la formació i la transformació digital.
És l’únic clúster mundial de bellesa acreditat Gold Label. Fundador de la primera entitat formativa de negocis especialitzada en bellesa, la Beauty Business School. Creador del primer Marketplace B2B de la indústria de la cosmètica i perfumeria (Beauty Connecting Business).
Si dessitja més informació sobre Beauty Cluster, visiti www.beautyclusterbarcelona.com/es o el seu perfil de Linkedin.
Sobre Shoppertec
Shoppertec és una consultora comercial especialitzada en intel·ligència i experiència client i en l’arribada al mercat en el sector farmacèutic, amb un clar enfocament a l’acció i consecució de resultats.
Basem el nostre negoci en un profund coneixement del consumidor-comprador (el shopper i client de la farmàcia), el farmacèutic, la farmàcia, el seu punt de venda i la relació farmàcia-laboratori integrant i modelitzant diferents fonts de informació pròpies (dades i estudis propis com Farma Shopper) i externes (fonts públiques, altres proveïdors, big data…).
Contacte: Helena Rodríguez – helena@beautycluster.es
C/Milà i Fontanals, 14 – 08012 Barcelona