Madrid, 5 d’octubre del 2022. El Beauty Cluster torna a col·laborar en aquesta 5a edició del Cosmèticaforum a Madrid amb una jornada sobre «Aesthetics & Beauty».
El matí va transcórrer amb dos blocs de 4 ponències cadascun. Durant la primera part, el Dr. Gabriel Buendía, Director Científic de l’Institut de Fotomedicina, va exposar un breu repàs sobre l’evolució de la medicina estètica i com aquesta influeix en les tendències cosmètiques. Seguidament amb Foreo, Sara Riballo, Responsable de Comunicació, acompanyada de la Dra. Sáenz de Santa Maria, cap de servei de medicina estètica de la Clínica Dermatològica Internacional per mostrar-nos la tecnologia que hi ha darrere de l’aparatologia de Foreo. Des de Lehvoss, Elena Barbena, Sales Manager de Personal Care, es va centrar en la cura íntima de la dona tenint en compte la principal problemàtica relacionada amb el balanç hormonal. Per finalitzar aquest primer bloc del matí, Jesús González, General Manager Coordinator de Zurko, va exposar els estudis in vitro i in vivo que es contemplen a la cosmètica de color, així com tendències que marquen significativament el desenvolupament de nous productes.
Després del descans, la segona taula va reprendre el transcurs de la jornada amb l’experiència amb l’experiència i l’evolució d’una empresa, Croma, on el Medical Marketing Manager, Victoria García, expressa com han estat capaços de transformar-se al llarg dels anys i adaptar-se fins i tot després de la pandèmia de COVID-19. Seguidament, es va entrar en aspectes de regulació de cosmecèutics i productes aesthetics per part de Maria Galán, Regulatory Affairs Director de 2 Open China, que es va centrar en el marc regulador xinès i la seva situació actual, mentre que Seila Leiras, Senior Consultant de Sigillum Knowledge Solutions abasto la part europea i internacional d’aquest tipus de productes. Finalment, des de Dr. Goya Anàlisis, Sara Rodríguez, Directora del Departament de Regulatory i Montse Ortega, Directora d’Avaluacions Clíniques, van complementar les dues darreres intervencions incloent la part d’avaluació de claims i eficàcia d’aquest tipus de productes.