REGISTRE GRATUÏT I EXCLUSIU PER A SOCIS DEL BEAUTY CLUSTER

PMFarma convida els socis del Beauty Cluster a participar en aquest webinar de la mà d’Elogia i la seva divisió especialitzada en Pharma Marketing.

Data: 07 de juliol del 2022

Hora: 10:00h

Lloc: Online

Segons dades de Stanpa, el canal de dermofarmàcia ha passat de tenir 30.000 referències el 2008 a les 70.000 que té actualment. Només amb aquesta dada ja veiem que ens trobem davant d’una categoria en creixement clar, que, a més, amb la irrupció de la pandèmia, va ser capaç d’incrementar la seva penetració en més de 5 punts percentuals, destacant sobretot el consum de cosmètica facial, cura del cos, del cabell i lavabo.

A aquestes xifres cal afegir-hi la circumstància que el seu consumidor (pacient) està cada cop més preocupat per la seva pell i la seva salut i es coresponsabilitza en el procés d’elecció dels productes, buscant activament informació, participant en fòrums i xarxes socials i establint relacions digitals, tant amb altres usuaris com amb els professionals del sector.

Amb tot aquest context, des d’Elogia Pharma es pregunten: si tenim clar on i com el consumidor (pacient) realitza aquesta investigació, podríem arribar a influenciar, en part, la presa de decisions?

Per poder respondre aquesta pregunta, han realitzat aquest II Estudi del journey del pacient per a productes de dermocosmètica, els resultats del qual poden ajudar els responsables de màrqueting de les marques del vertical a entendre millor el mapa d’experiència del consumidor de productes de dermocosmètica i poder , així, planificar millor les campanyes.

Què descobrireu en aquesta sessió?

  • El nou patient journey per a la categoria Dermocosmètica
  • Què motiva la compra de productes de la categoria Dermocosmètica?
  • Quines necessitats busquen cobrir al canal digital els consumidors?
  • On busquen informació?
  • Com decideixen quin producte compren?
  • Quins drivers influencien l’elecció de marca?
  • Quin canal té més pes en la compra final?
  • Com interactuen els canals ON i OFF en tot aquest procés?

Quins insights rellevants s’obtindran?

  • Dades de mercat sobre el procés de compra de productes de la categoria.
  • Com ha afectat el COVID aquesta categoria
  • Entendre quins són els canals digitals on els fabricants de productes farmacèutics de Dermocosmètica han d’estar per influir en el procés de compra.
  • Concretar les vies de comunicació que ha d’establir una marca de productes farmacèutics d’aquesta categoria amb els consumidors.