REGISTRE OBERT PER A TOT EL SECTOR
- Tipus de formació: E-learning
- Plataforma: Curs cursable a la nova plataforma de la e-Beauty Business School
- Hores lectives: 7 hores
- Inici (accés obert a materials): 10 de juny 2024
- Nivell: Bàsic
- Preu: 260€ / Socis 20% de descompte
Un curs que us ajudarà a estructurar o consolidar el coneixement que es té sobre la investigació de mercats aplicat a la indústria beauty. Saber per a què serveix, com ens pot ajudar i què tenir en compte a l’hora de contractar aquest servei, és un must per a tot professional del sector.
Objectius
- Per a què serveix i com es pot ajudar la investigació de mercat.
- Com funciona la investigació de mercats? Entendre, a grans trets, quin és el seu rol en els departaments de màrqueting com a suport a la presa de decisió.
- Quines diferències hi ha entre tècniques qualitatives i tècniques quantitatives. Quan he de fer servir cada tècnica?
- Aspectes que cal tenir en compte a l’hora de contractar recerca de mercats.
- Presentar-vos noves metodologies d’investigació i com demanar dades sense haver de preguntar.
Perfils
- Responsables de Producte
- Especialistes en Màrqueting
- Responsables de comerç digital o E-commerce
- Analistes de Mercat
- Responsables de vendes
- CEOs i propietaris de petites empreses o startups
Contingut
- Per què cal la investigació de mercats?
- Què és un sistema d’informació de màrqueting?
- Com s’integra la investigació de mercats en el procés de màrqueting?
- Procés de recerca de mercats
- Noves formes de recerca de mercats
- La investigació des del punt de vista de l’empresa
- Cas pràctic: construcció d’un buyer persona
Docent
Ramon Montanera – DATA STRATEGY DIRECTOR A ELOGIA
10 anys d’experiència en consultoria en projectes estratègics (segmentació, posicionament, estudis de base) i tàctics (test de concepte i producte, test de packaging (impacte en lineal), test de comunicació pre-post,…. ). Acostumat a treballar per a empreses multinacionals a Europa ia tot el món, amb especial focus en estratègia, innovació, màrqueting i investigació de mercats.