REGISTRE OBERT PER A TOT EL SECTOR

  • Tipus de formació: E-learning
  • Plataforma: Curs cursable a la nova plataforma de la e-Beauty Business School
  • Hores lectives: 7 hores
  • Inici (accés obert a materials): 10 de juny 2024
  • Nivell: Bàsic
  • Preu: 260€ / Socis 20% de descompte

Un curs que us ajudarà a estructurar o consolidar el coneixement que es té sobre la investigació de mercats aplicat a la indústria beauty. Saber per a què serveix, com ens pot ajudar i què tenir en compte a l’hora de contractar aquest servei, és un must per a tot professional del sector.

Objectius

  • Per a què serveix i com es pot ajudar la investigació de mercat.
  • Com funciona la investigació de mercats? Entendre, a grans trets, quin és el seu rol en els departaments de màrqueting com a suport a la presa de decisió.
  • Quines diferències hi ha entre tècniques qualitatives i tècniques quantitatives. Quan he de fer servir cada tècnica?
  • Aspectes que cal tenir en compte a l’hora de contractar recerca de mercats.
  • Presentar-vos noves metodologies d’investigació i com demanar dades sense haver de preguntar.

Perfils

  • Responsables de Producte
  • Especialistes en Màrqueting
  • Responsables de comerç digital o E-commerce
  • Analistes de Mercat
  • Responsables de vendes
  • CEOs i propietaris de petites empreses o startups

Contingut

  • Per què cal la investigació de mercats?
  • Què és un sistema d’informació de màrqueting?
  • Com s’integra la investigació de mercats en el procés de màrqueting?
  • Procés de recerca de mercats
  • Noves formes de recerca de mercats
  • La investigació des del punt de vista de l’empresa
  • Cas pràctic: construcció d’un buyer persona

Docent

Ramon Montanera – DATA STRATEGY DIRECTOR A ELOGIA

10 anys d’experiència en consultoria en projectes estratègics (segmentació, posicionament, estudis de base) i tàctics (test de concepte i producte, test de packaging (impacte en lineal), test de comunicació pre-post,…. ). Acostumat a treballar per a empreses multinacionals a Europa ia tot el món, amb especial focus en estratègia, innovació, màrqueting i investigació de mercats.