Seminari: ‘Les olors i les experiències de compra i de consum’

¡PLACES LIMITADES!

Dimecres 13 Maig, 9:30-13:30 –LLOC: PARC CIENTÍFIC DE BARCELONA

(Sala Polivalent c/Baldiri Reixac, 4-12 i 15· 08028 Barcelona)

 

La olor d’un espai o d’un article no deixa indiferent. Esdevé un segell d’identitat i, segons mostra la neurociència, un estímul eficaç. Aquesta sessió vol mostrar com és el procés de generació i aplicació de fragàncies en diversos entorns i productes, per tal de copsar diferents possibilitats. Es parlarà de neurociència i neuropsicologia, i de com l’olor pot ser una aliada clau en l’apropament al client i al comprador.

Els assistents a aquesta sessió:

  • Coneixeran el procés de generació de fragàncies i la seva aplicació en l’espai i articles de diversos materials
  • Aprendran el que ens mostra la neurociència de la relació entre olor percebuda i conducta
  • Debatran sobre possibles aplicacions en productes diversos.

Organitzat per: modacc logo cluster Imatge2 Imatge1

Díptico BEAUTY

¡ÚLTIMES PLACES!

En el cas de no socis es reservarà la plaça només una vegada realitzat i confirmat del pagament per transferència bancària a

IBAN: ES96 0075 1034 52 0600113218

INDICANT: Seminari OLORS I EXPERIÈNCIA DE COMPRA i NOM DE L’ENTITAT. COST DE LA SESSIÓ: 229,90 € (190€+IVA)