REGISTRE OBERT PER A TOT EL SECTOR

Aprèn a optimitzar l’ús d’aquesta plataforma com una eina efectiva per augmentar les vendes i aconseguir l’èxit comercial al sector beauty. Posa en pràctica el que vas aprenent a mesura que avancem al temari, posant el focus en temes com els tipus d’audiències, el budgeting, les creativitats o la manera d’optimitzar campanyes.

Dades clau:

  • Tipus de formació: E-learning
  • Plataforma: Curs cursable a la nova plataforma de la e-Beauty Business School
  • Hores lectives: 7 hores
  • Inici (accés obert a materials): 15 de gener 2024
  • Nivell: Avançat
  • Preu: 280€ / Gratuït socis (les persones interessades hauran de sol·licitar el codi descompte)
  • Acreditació: Diploma acreditatiu

Objectius:

  • Domina les Estratègies de Contingut: Crea contingut d’alta qualitat i atractiu coneixent tendències, desafiaments i narratives convincents.
  • Optimitza l’ús de funcions: aprofita al màxim les funcions específiques de TikTok i aprèn a crear una connexió emocional amb els espectadors.
  • Aplica Tècniques de Vendes Creatives: Adapta les tècniques de venda tradicionals a un format creatiu i atractiu a TikTok, utilitzant narratives i crides a l’acció convincents. Obtingues tips per optimitzar les creativitats i jugar amb el llenguatge visual.
  • Crea contingut de valor: Coneix les palanques que ajudaran a maximitzar els resultats de contingut orgànic, usant els diferents objectius de campanya i explorant les possibilitats de segmentació.
  • Mesura i Analitza el Rendiment: Utilitza mètriques clau i utilitza aquestes dades per ajustar el teu enfocament i estratègia, així com aprèn a ser eficient amb la configuració del pressupost
  • Actualitza el teu coneixement: Coneix les tendències i aprèn a partir de casos reals de marques i influencers amb una estratègia d’èxit en aquesta xarxa social.

Índex de continguts:

  • TikTok com a part de l’estratègia global de media social
  • Enfocament orgànic – TikTok el 2023
  • Influencers màrqueting amb paid media
  • Enfocament paid: Publicitat a TikTok
  • Creativitat i la direcció artística per a la creació de contingut

A qui va dirigit:

  • Professionals de Departaments de Màrqueting i Comunicació
  • Content Managers
  • Product Managers
  • Community Managers
  • Social Media Managers
  • Social Media Strategist
  • Social Media Analyst
  • Social Media Developer
  • Copywriters

Què cal saber?

Com que és una formació avançada, s’assumeix que la persona que farà el curs coneix el funcionament bàsic de la plataforma i les dinàmiques pròpies d’aquesta xarxa social. Es recomana haver realitzat un exercici previ d’anàlisi del rendiment del compte de TikTok, incloent-hi els KPI (o almenys que s’hagin definit), i el paper de TikTok en el pla de màrqueting de l’empresa, tant pel que fa a continguts com a de pressupost.

Equip docent

  • Ambra Orini (The Beauty Makers)
  • Cyberclick
  • Lena de Pons (farmacèutica i influencer)
  • Young Soul Studios (únic partner de Bytedance (TikTok Àsia) i generadora de tot el contingut a nivell d’Espanya i LATAM)