REGISTRE OBERT PER A TOT EL SECTOR
El comerç online s’ha convertit en una part fonamental de la dinàmica dels negocis actualment, oferint nombrosos avantatges, com la possibilitat d’arribar a un públic global, fer transaccions les 24 hores del dia i reduir els costos operatius. Completa aquest curs bàsic que t´aportarà una visió específica d´aquest canal i incorpora-ho a la teva estratègia de la mà d´un docent expert en la matèria.
Dades clau:
- Tipus de formació: E-learning
- Plataforma: Curs cursable a la nova plataforma de la e-Beauty Business School
- Hores lectives: 4 hores
- Inici (accés obert a materials): 15 de gener 2024
- Nivell: Bàsic
- Preu: 120€ / Socis 20% de descompte
- Acreditació: Diploma acreditatiu
Índex de contingut:
- El canal digital i les seves particularitats comercials
- Canals de distribució (venda) online: botiga pròpia (D2C), etailers i marketplaces
- Estratègia competitiva al canal digital
- Botiga pròpia: factors clau d’èxit
- Marketplaces: què són, tipus, funcionament, marketplaces principals, eines de visibilitat i promoció i factors clau d’èxit.
A qui va dirigit:
- Professionals del màrqueting i la publicitat.
- Emprenedors i propietaris de botigues online o marques de venda online, ja que els permetrà comprendre les estratègies i eines necessàries per destacar en un mercat tan competitiu.
- Professionals del disseny i desenvolupament web, per aprendre com adaptar una botiga online a les necessitats específiques del mercat de productes beauty.
- Qualsevol persona interessada en millorar les seves habilitats i coneixements en el camp de la distribució en línia de productes beauty.
Equip docent
- Nacho Somalo – Fundador a Lonesome Digital. Doctor en Economia Aplicada per la URJC i Executive MBA per IE Business School. Expert en transformació digital i creador de nous projectes, amb 20 anys d’experiència en digital i ecommerce.