REGISTRE OBERT PER A TOT EL SECTOR

El comerç online s’ha convertit en una part fonamental de la dinàmica dels negocis actualment, oferint nombrosos avantatges, com la possibilitat d’arribar a un públic global, fer transaccions les 24 hores del dia i reduir els costos operatius. Completa aquest curs bàsic que t´aportarà una visió específica d´aquest canal i incorpora-ho a la teva estratègia de la mà d´un docent expert en la matèria.

Dades clau:

  • Tipus de formació: E-learning
  • Plataforma: Curs cursable a la nova plataforma de la e-Beauty Business School
  • Hores lectives: 4 hores
  • Inici (accés obert a materials): 15 de gener 2024
  • Nivell: Bàsic
  • Preu: 120€ / Socis 20% de descompte
  • Acreditació: Diploma acreditatiu

Índex de contingut:

  • El canal digital i les seves particularitats comercials
  • Canals de distribució (venda) online: botiga pròpia (D2C), etailers i marketplaces
  • Estratègia competitiva al canal digital
  • Botiga pròpia: factors clau d’èxit
  • Marketplaces: què són, tipus, funcionament, marketplaces principals, eines de visibilitat i promoció i factors clau d’èxit.

A qui va dirigit:

  • Professionals del màrqueting i la publicitat.
  • Emprenedors i propietaris de botigues online o marques de venda online, ja que els permetrà comprendre les estratègies i eines necessàries per destacar en un mercat tan competitiu.
  • Professionals del disseny i desenvolupament web, per aprendre com adaptar una botiga online a les necessitats específiques del mercat de productes beauty.
  • Qualsevol persona interessada en millorar les seves habilitats i coneixements en el camp de la distribució en línia de productes beauty.

Equip docent

  • Nacho Somalo – Fundador a Lonesome Digital. Doctor en Economia Aplicada per la URJC i Executive MBA per IE Business School. Expert en transformació digital i creador de nous projectes, amb 20 anys d’experiència en digital i ecommerce.