REGISTRE GRATUÏT I EXCLUSIU PER A SOCIS DEL BCB
L’objectiu de la sessió és saber com monitoritzar de forma fàcil la teva marca i la competència en ecommerce xinesos com Tmall i Taobao.
Per unir-se a la sessió: https://us02web.zoom.us/j/89276826882
Data: 20 Abril 2021,10:00 – 11:00
A QUI VA DIRIGIT
Empreses que tenen interès en vendre o, bé, ja estàn venent en plataformes B2C de comerç electrònic xineses com Tmall i Taobao. Export mànagers que volen tenir més informació sobre el performance del seu distribuïdor en línia en aquests ecommerce. Departaments d’analítica o analistes que monitoritzen el mercat digital xinès.
CONTINGUT
Descobriràs l’evolució i les vendes del sector cosmètic en Tmall i Taobao. Com poder identificar les keywords més valuoses i com les utilitza la competència. Coneixeràs les estratègies de les marques top, les eines per a recol·lecció de dades, una anàlisi de la competència i com trobar al nostre target.
PONENT
“Perpe” és director de Business Intelligence en 2 Open China Ecommerce & Business Solutions. Llicenciat en Econòmiques per la UNED i Enginyer de Telecomunicacions (camp en el qual ha treballat com PM), és expert en mercats emergents com la Xina, on porta vivint més de 10 anys, implicat en projectes també a Corea i Filipines. Fundador del web d’analítica Perpe, ha estat guardonat 5 anys seguits com un dels economistes més influents en xarxes socials. És professor en cursos de postgrau d’universitats espanyoles i xineses, així com un col·laborador habitual en premsa i ràdio amb articles i estudis sobre l’economia xinesa.