REGISTRE OBERT PER A TOT EL SECTOR

  • Data: Dijous, 28 de novembre 2024
  • Lloc: Hotel Meliá Serrano Madrid
  • Horari: 10:00h – 17:00h
  • Tipus de formació: Presencial. Inclou menjar.
  • Hores lectives: 6 hores
  • Preu: 500€ + IVA / Socis 20% de descompte
  • Grup reduït per garantir l’atenció personalitzada, la participació i la interacció i intercanvi d’impressions entre els participants.

Com elevar la teva marca gràcies a la creació de VALor extrem

Objectius

Decodificar el model de construcció d’una marca de luxe amb l’objectiu d’inspirar estratègies i accions que permetin als participants reforçar la seva proposta de valor (procés de luxurització).
Enfocant-nos en la creació de valor i desenvolupant una “luxury mindset” replicable en qualsevol projecte.

Motivació

Per què cal conèixer el model de negoci del luxe?

S’estima que les vendes globals del sector del luxe han estat creixent el doble de la taxa del PIB mundial durant els darrers 25 anys.

Les marques de luxe es recuperen més ràpidament de qualsevol crisi i presenten bones finances. Això és perquè apliquen amb mestria un model de negoci robust, preparat per al futur i molt resilient, que ofereix el valor extrem al consumidor.

Comprendre aquest model de negoci permet a executius, empresaris o emprenedors aplicar els aprenentatges, apuntant a un exercici de luxurització, que genera un valor addicional que es pot monetitzar.

Perfils

  • Gerents de marca
  • Brand Managers
  • Directors de màrqueting
  • Departaments comercials
  • Project Managers

Contingut

  • El luxe: Fonaments i propòsit
  • Atributs (Súperpoders) de les marques de luxe
  • Estratègies de premiunització i luxurització
  • Tipus per a una comunicació que eleva
  • El nou luxe i el luxe del demà

Docent

César Val – EXPERT EN LUXE. FUNDADOR & CEO DE VAL CONSULTING