En el marc de el projecte europeu GCC.eu, l’objectiu de la sessió és oferir a les empreses i als responsables tècnics i comercials les claus i els coneixements necessaris per a comprendre i gestionar adequadament les principals i més habituals relacions socials i comercials en els EAU.

Data: 8 de juny de 2021 – 10:00h a 12:00h

A QUI VA DIRIGIT

Perfils tècnics o comercials amb interès en UAE i mercats similars

CONTINGUT

Al món àrab, els negocis es duen a terme sobre la base de les relacions personals i la confiança mútua. Per tant, és molt important generar un clima de confiança. Per arribar a aquest punt ens cal comprendre i respectar els seus principals valors i expectatives, ser conscients el paper de la religió en la vida quotidiana, com es barregen tradició i modernitat, com preparar una trobada i negociar, com gestionar el temps, si hem d’expressar o no els nostres sentiments o si la comunicació ha de ser directa o més subtil.
En aquesta sessió adquirirà els coneixements necessaris per establir una bona relació personal i empresarial amb els empresaris dels EAU per construir ponts positius.

PONENT

Javier Albarracin | Fundador & director de Barcelona Servicios Halal.

Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Relacions Internacionals de l’Orient Mitjà (UAB). Després de treballar en l’Oficina Comercial de l’Ambaixada d’Espanya a Istanbul, ha estat responsable durant més de 9 anys en ACCIÓ (Agència per a la Internacionalització i Competitivitat de l’Economia Catalana) per als mercats de el Nord d’Àfrica i Orient Mitjà. És director de desenvolupament socioeconòmic del think tank especialitzat en l’Institut Europeu de la Mediterrània durant 10 anys. Des de 2017 és consultor especialitzat en mercats i consumidors musulmans, creant la seva pròpia consultora Barcelona Halal Services. Treballa per a clients com Fira de Barcelona (Alimentària, Fòrum Gastronòmic …), el Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya – PRODECA i desenvolupa projectes en aquest camp per a diverses empreses privades. És professor de la Universitat Blanquerna, CETT-UB, UAB i la Barcelona Executive Business School sobre les oportunitats de negoci del consumidor musulmà i la seva cultura empresarial. Ha estat formador en cultura empresarial àrab / musulmana per a multinacionals com AENA, KingEclient, Roca o COFME així com per a pimes i associacions empresarials, clústers i institucions públiques rellevants.

REGISTRE GRATUÏT I EXCLUSIU PER A SOCIS DEL BCB