El món de la bellesa i la cosmètica va íntimament lligat a la creativitat, l’avantguarda, l’estil i la innovació, en tot el seu procés de creació. Quan compres una crema, un sèrum, un perfum o qualsevol article de maquillatge, vols sentir que tot això es conjuga en un mateix producte i que el producte està en línia amb els teus ideals i amb les tendències que marquen l’actualitat.

Els envasos no només protegeixen el producte dels agents externs, sinó que comuniquen l’essència de la marca a través d’experiències i sensacions, de dades i contingut. Però …

  • Com es planteja el packaging cosmètic de cara a l’2021?
  • Quines tendències recullen els referents de el sector Beauty i packaging per als propers mesos?
  • Quins seran els mercats emergents o els materials de moda? Quin paper té la sostenibilitat i la digitalització en tot això?

Aquests insights s’expressen en un sol element: el packaging

El Clúster de l’Packaging i el Beauty Cluster s’uneixen per donar resposta a les tendències de l’packaging cosmètic en un esdeveniment intersectorial, que recull estudis de mercat, líders internacionals i contingut especialitzat.

Data: 9 de desembre de 2020

Inscripció: gratuïta i exclusiva per a socis de l’Beauty Cluster i de l’Packaging Clúster.

PROGRAMA

10:00  | Benvinguda per part de les entitats organitzadores

10:10  | Bloc 1. Tendències i perspectiva de mercat Beauty – Packaging

10:50  | Bloc 2. El mercat actual. Totes les dades que cal saber si pertanys a el sector Beauty – Packaging

11:30  | Bloc 3. Taula rodona amb experts:

12:30  | Comiat i tancament