II SEMINARI MARKETING DIGITAL-eBEAUTY: Analítica Digital Web i conversions

Conferenciant: Pau Marí Costa, director de NOW- Notonlywebs

Organitza: Beauty Cluster Barcelona

Col·labora: ACCIÓ

“Cap vent és favorable per qui no té rumb”

Aquesta frase podria ser una bona representació de la importància que pot tindre per a un negoci treballar sobre un pla d’analítica digital que li faci optimitzar el seu posicionament en internet.

Objectiu de la jornada

La xerrada pretendrà aportar una visió genèrica sobre la importància de l’analítica digital i algunes nocions principals, sobre tot des d’un punt de vista més cultural que tècnic; com una manera de treballar, de portar el teu negoci en una direcció.

Les explicacions del ponent aniran acompanyades d’una sèrie d’exemples reals que permetran crear un espai de debat i reflexió i plantejar canvis en l’enfoc digital dels negocis dels assistents.

En paraules de Pau Marí: “Si la teva web és mesurable, sempre serà millorable“.

Programa

9:30h-10:00h – Benvinguda i introducció al món digital en el sector de la Bellesa – Ivan Borrego, Gerent del Beauty Cluster Barcelona.

10:00h – 11:30h – Analítica Digital: Optimitzant conversions – Pau Marí Costa, fundador de NOW, Notonlywebs.

  • Analítica Digital: cultura de treball.
  • Cicle de vida d’un programa d’analítica digital.
  • Micro conversions vs. Macro conversions.
  • Anàlisi Quantitatiu vs. Anàlisi Qualitatiu.
  • Tipus de comportament i tipus d’usuari.
  • Cas pràctic: tipologia d’usuaris.

11:30h – 12:00h – Consultes, precs i preguntes.

Lloc: ACCIÓ (Passeig de Gràcia 129, Barcelona)