La velocitat i els canvis que estan esdevenint en el mercat des de l’arribada d’Internet a les nostres vides han fet que el màrqueting operatiu s’hagi adaptat de forma dinàmica a l’entorn digital. Però què ha passat amb el Brand management? Ha evolucionat a la velocitat en què l’han fet les marques de la nova economia digital?

Si t’interessen aquests temes i vols conèixer la visió d’experts i debatre sobre la matèria, vine a la sessió que hem preparat pel proper 29 de Gener.

PROGRAMA

9:30 a 9:40h             Benvinguda                                                                                      

Ivan Borrego Gerent del Beauty Cluster Barcelona

9:40 a 10:40h          Com afecta l’economia digital a Brand Management?      

Alex Cabré: Soci fundador de la consultora de marques WINC

Explicarem els fets clau que han canviat les regles del mercat i proposarem una metodologia innovadora per a la gestió de la marca en un context digital

 10:40 a 11:40h        Com transformar un negoci a l’economia digital?               

Jordi González: director general de Venca

Compartirem l’experiència de Venca: marca de venda per catàleg que ha transformat el seu model de negoci a l’economia digital i que ha aconseguit ser líder en tràfic  online de moda femenina a Espanya. Veurem com gestionar una marca de moda / bellesa en tots els seus punts de contacte amb la clienta.

  11:40h                       Col·loqui i final de la sessió