EL BCB ENFORTEIX LA SEVA PRESÈNCIA INTERNACIONAL

22 d’octubre de 2018. El Beauty Cluster Barcelona va assistir a la quarta edició de la fira internacional Cosmetic 360. En el marc de l’esdeveniment, el BCB va organitzar i va participar en diferents activitats de networking amb l’objectiu de consolidar el seu partnership amb diferents actors internacionals del sector de la cosmètica i perfumeria.

Juntament amb Japan Cosmetic Center (JCC) el BCB va donar continuïtat a la tradició organitzant la quarta edició del sopar de networking entre empreses associades a les dues entitats. La trobada que va comptar amb la participació d’una vintena d’empresaris japonesos i també van assistir entitats com Catalonia Trade Investment París i JA Karatsu.

Aquest any, Beauty Cluster Barcelona va assistir per primera a la Gala Dinner organitzada per Cosmetic Valley, el clúster de cosmètica i perfumeria de referència a França, on el nou president del BCB, Tim Eaves, va prendre contacte amb diversos players de la xarxa de contactes internacional de l’entitat.

Finalment, es va dur a terme la tercera reunió de seguiment del Projecte Europeu “Cosmetics 4 Wellbeing” que té per objectiu millorar la competitivitat de les petites i mitges empreses (Pimes) mitjançant el desenvolupament d’una estratègia d’internacionalització.

A més, l’equip del Beauty Cluster Barcelona es va desplaçar a Chartres per conèixer el projecte de la recentment inaugurada International Beautyand Cosmetics Business School fundada per Régine Ferrere i que ocuparà més de 3.000 m2 en la cabdal cosmètica de França. El clúster va poder conèixer de primera mà el projecte i veure les oportunitats de col·laboració futura en programes internacionals.