29 de novembre de 2018. El Beauty Clúster Barcelona ha celebrat la sessió de “Comunicació Corporativa B2B: on i offline”, amb l’objectiu de donar a conèixer les principals característiques d’aquest tipus de comunicació i com aplicar-la per a crear una estratègia d’acord amb els objectius de l’empresa.
La jornada s’ha iniciat amb la intervenció de Mariam Khan, PR & Marcomms de QUADPACK, que ha explicat com s’estructura un pla de comunicació BCB offline segons l’estratègia de cada companyia, a més d’explicar diversos casos d’èxit.
Els assistents també van poder conèixer de la mà de José Castillo, Màrqueting & Communication del Beauty Clúster Barcelona, com es planifica una estratègia corporativa online i com aplicar metodologies de treball com el inbound markerting per atraure trànsit i aconseguir leads altament qualificats per a la base de dades de les empreses.
A la sessió hi van assistir una 20 de professionals del sector de la bellesa, que en finalitzar la jornada van poder posar en comú conclusions i resoldre dubtes.