17-Juliol-2015
Sessió “Classic is not boring. Reviving Tradition” amb Nelly Rodi i el Beauty Clúster
MACROTENDÈNCIES: LA TRADICIÓ NO TÉ PER QUÈ SER AVORRIDA
- El Beauty Cluster Barcelona i Nelly Rodi han organitzat una sessió sobre les principals macro tendències i la importància de tornar al clàssic i als valors tradicionals
- La sessió, organitzada en col·laboració amb altres 7 clústers, ha comptat amb la presència de 80 empreses dels sectors de la Bellesa, Hàbitat, Moda, Packaging, Esports, Infantil, Gourmet i FoodService.
- Actualment existeixen 28 clústers a Catalunya que representen a més de 1.300 empreses i que treballen activament per a que la col·laboració empresarial no sigui tan sols sectorial sinó també transversal
L’assistència de 80 empreses de Bellesa, Hàbitat, Moda, Packaging, Esports, Infantil, Gourmet i FoodService ha esdevingut en tot un èxit la sessió sobre macro tendències organitzada pel Beauty Cluster Barcelona i Nelly Rodi i que ha tingut lloc a les oficines d’Acció (Passeig de Gràcia 129). En la organització de la sessió col·laboraven el clúster Habitat, el clúster del Packaging, el clúster de la Moda (MODACC), el Kid’s Clúster, el Clúster FoodService, el clúster català de l’esport (Indescat), Barcelona Centre de Disseny (BCD) i Catalonia Gourmet.
Les ponències d’Úrsula Uría, responsable de Nelly Rodi España, Luc-Dominique Demettre, International Manager a Nelly Rodi i Alexandra Jubé, responsable Insight & Digital han versat sobre les principals macrotendèncias i com afecten als diferents sectors.
D’acord amb els especialistes de Nelly Rodi, el temps i les tendències estan canviant ràpidament i molts consumidors han perdut el seu rumb. És per això, que resulta tranquil·litzador tornar a punts tradicionals de referència: la família, la vida social, el respecte als ancians i als “valors reals”, com la ètica del treball. Però, en paraules d’Alexandra Jubé: “La tradició no té per què ser avorrida”.
Adicionalment a les ponències es va obrir un torn extens de preguntes on els assistents van poder interrogar als experts sobre aspectes concrets de les tendències pel seu sector.