Barcelona, 6 de juny de 2019. Eurofragance tanca 2018 amb 78 milions d’euros de facturació, un 8% més que en l’exercici anterior. Aquestes xifres reafirmen l’èxit del pla de creixement estratègic de la companyia que manté el seu fort pla d’inversions.
La companyia ha invertit més de 10 milions d’euros en els últims 3 anys destinats a millora i modernització d’instal·lacions i processos, així com a l’expansió geogràfica. Entre els més importants destaquen la posada en marxa de la planta a Singapur, la implementació ERP-SAP en filials o la inversió en sistemes de gestió de projectes.
El creixement de Eurofragance s’estén tant en mercats més madurs com el cas d’Espanya on la companyia ha experimentat un augment del 6%; com en mercats més recents com el dels Estats Units on va entrar amb l’adquisició d’una participació majoritària de Fragrance Design LLC(Atlanta) en 2017 i en el qual també registra un creixement del 29%.