Nelly Rodi revela les tendències 2016 al Beauty Clúster Barcelona

Les tendències per a l’Estiu de 2016 van ser revelades per Úrsula Uría – representant a Espanya de Nelly Rodi, consultora internacional de prestigi. La sessió, organitzada pel Beauty Clúster Barcelona, va permetre als assistents gaudir d’una exposició apassionada, concisa i detallada. L’àmplia afluència, més de 60 assistents, va confirmar l’interès del sector bellesa per les sessions sobre tendències que organitzen conjuntament el Clúster i la Consultora. Al final de la sessió es va realitzar una ronda de preguntes on els interessats van poder consultar als ponents sobre qüestions d’interès i demanar documentació única sobre tendències que incloïa llibres exclusius valorats en milers d’euros.

“Portem molts anys consumint de forma desordenada i la crisi obliga a parar, tornar als inicis i fer productes de qualitat, mirant cap a dins i consumint de forma menys compulsiva” Úrsula Uría.

Ha incidit que hi ha un retorn a “el natural i l’equilibrat, el real”, fent un símil amb la cultura de Bauhaus i la puresa de la geometria. Posteriorment va passar a analitzar les diferents tendències que tindran predomini en l’estiu de 2016.

ponsable d’Expansió Internacional de Nelly Rodi, va presentar els serveis d’intel·ligència de mercat i tendències que generen.

“Menys informació però més rellevant, la informació és important si és l’adequada”. Luc Dominique.

Ha insistit que la indústria vol conèixer les tendències clau, no una gran quantitat d’informació desordenada i difícilment gestionable. Va oferir als assistents un accés gratuït per conèixer els e-trendbooks que desenvolupen i que permeten tenir informació clau per competir.

Team Rody

Imatge: D’esquerra a dreta, Úrsula Uría, Luc Dominique i Natalie Robronski

Finalment, Natalie Robronski, responsable de Consultoría de Moda y Cosmética, va parlar sobre com la marca ajuda a les empreses a aplicar les tendències adequades al seu model de negoci. Segons Natalie:

“La indústria de la Bellesa està afrontant grans reptes en l’àmbit industrial i encertar en la decisió sobre quines tendències són clau per a la nostra empresa és bàsic per assolir l’èxit”.

Finalment, es va generar una ronda de preguntes moderades per Ivan Borrego, Clúster Manager del Beauty Clúster Barcelona i els assistents van poder analitzar el material portat per Nelly Rodi.

Moltes gràcies als assistents i gràcies a ACCIÓ per compartir el seu espai amb nosaltres.