9 d’abril de 2019. PHB, laboratori especialitzat en la cura de la salut bucal de les persones, ha llançat la seva major campanya 360è #sonreíresfácil pensada per a totes les persones que volen cuidar la seva salut bucal i tenir un bonic somriure. L’objectiu de la companyia és reposicionar la marca i augmentar la seva notorietat.
Amb aquesta campanya, el laboratori defensa que els hàbits de salut i cura bucal han de ser fàcils, no només semblar-ho, i per això posa al consumidor en el centre de la seva comunicació. El desig de PHB és que a tots ens resulti fàcil tenir una boca sana i bonica, i, per tant, que ens resulti fàcil somriure. “La marca és fresca, dinàmica i pràctica perquè volem que les persones gaudeixin sense complexos del fet de somriure cada dia per les petites coses, aquelles que realment importen, com el somriure de: “m’agrades molt”, la de “bon dia” o la de “per fi és divendres!”, assegura Victòria Puig, Corporate Category Manager.