Som un conjunt d’empreses, organitzacions i espais de coneixement
que formem part de la cadena de valor del mercat de la bellesa i
que ens associem per avançar tot generant noves oportunitats.
La nostra misió
Incrementar la competitivitat de les nostres empreses, impulsant projectes i oferint serveis de valor afegit a través d’iniciatives individuals i col·lectives, dins del nostre propi ecosistema de clúster com interactuant amb altres ecosistemes que enriqueixin les nostres capacitats.
La nostra Visió
Ens projectem al món des del nostre origen, fent nostres els valors que ens uneixen i amb sinergies que potencien les nostres capacitats i qualitats. Venim d’un entorn cosmopolita, amb esperit innovador, versàtil, divers, amb professionals altament qualificats amb una alta concepció de la qualitat. La fusió d’aquests en el negoci de la salut i la bellesa ens converteix en un referent internacional amb capacitats diferencials en cadascuna de les parts de la nostra cadena de valor.
Reptes i objectius
Promoció de la R + D i la Innovació
Augmentar l’intercanvi de coneixement entre els agents i amb això l’aparició de projectes de col·laboració estratègica de R + D i la Innovació.
Internacionalització
Millorar la visibilitat i l’activitat empresarial a nivell internacional, proporcionant a les empreses les eines i coneixements necessaris per ajudar a l’entrada en mercats internacionals.
Comercialització i posicionament de marca
Acompanyament en el coneixement i cerca de nous models de negoci i noves estratègiques de màrqueting.
Formació
Millorar la formació tècnica, en gestió, comercial i nous perfils professionals que permetin una major competitivitat empresarial.
Com ho fem?
Comercialització i coneixement de marca | Internacionalització | Formació |
---|---|---|
Seminaris específicsTendències de mercatConeixement d’eines digitalsPlataforma de comunicació conjunta | Identificació mercat d’interès per a les diferents parts de la cadena de valorInternacionalització en col·laboracióConeixement en reglamentació internacionalInvestigació, desenvolupament i innovacióIdentificació dels agents d’innovacióInvestigació i desenvolupament de productes i serveis Aplicació de conceptes innovadors | Formació tècnicaFormació en gestióFormació en retailReglamentació comunitària i internacional |