Barcelona, 3 de desembre de 2019. El Beauty Cluster Barcelona ha organitzat una jornada sobre la situació i prespectiva del mercat de la cosmètica a Xina. S’han donat cita més de 100 profesionals del sector interessats en conéixer les oportunitats de negoci que ofereix el gegant asiàtic, quines eines són necessàries per tal que l’estratègia comercial sigui tot un èxit i el procés regulatori de registre dels productes cosmètics.
Durant la sessió, se va posar en valor la importància de conéixer a la perfecció el perfil del consumidor xinès: joves exigents que pertanyen a la generació millenial i Z, embaixadors digitals i acostumats a viatjar a les principals ciutats europees del consum. Les seves preferències de compra són productes d’alta gamma destinats a la cura de la pell i els perfums. Productes amb ingredients naturals, cosmecèutics, de cura íntima, per a l’home o la tecnologia aplicada a la cosmètica són tendència. Les novetats en el procés de registre, més focalitzat en la postcomercializació, vàren tancar la jornada.
Xina: l’aparador de la cosmètica
