EL PRESENT I FUTUR DE LA COSMÈTICA NATURAL A DEBAT
CELEBRAT EL I FÓRUM DE LA COSMÈTICA NATURAL A BARCELONA
Més de 120 professionals del sector de la bellesa interessats en cosmética natural han assistit a la jornada organitzada pel Beauty Cluster amb la col·laboració d’Acció
Durant la jornada 20 experts han parlat sobre tres eixos clau dels productes naturals: formulació, nomenclatura i mercat. Tambè s’ha habilitat un espai ‘experiencial’ per poder experimentar amb productes naturals.
El Beauty Cluster consolida així la seva representativitat de totes les vessants del sector de la bellesa, agrupant entorn de 90 empreses de tota la cadena de valor
Barcelona, 8 de juny de 2016 –. El Beauty Cluster Barcelona ha organitzat amb el suport d’ACCIÓ el I Fòrum de la Cosmètica Natural. L’esdeveniment, que té per objectiu compartir i debatre sobre els principals temes d’interès en l´àmbit del natural al sector de la bellesa, ha congregat a més de 120 directius de 80 empreses a la sala d’Actes d’ACCIÓ, a Passeig de Gràcia de Barcelona.
Durant la jornada s’ha connectat al sector de la cosmètica entorn a una temàtica que és tendència creant un foro obert i transversal. S’han promogut les virtuts de la cosmètica natural com una alternativa més en el sector, destacant la importància de la qualitat i honestedat en la comunicació de producte.
La benvinguda institucional ha estat a càrrec del Sr. Joan Aregio i Navarro, Secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat que ha destacat que el clúster Beauty exemplifica molt bé el que vol i pretén la política de clústers, ja que es tracta d’un clúster que, amb dos anys de creació, ja té més de 80 associats i una facturació de més de 400 milions d’euros. A continuació Montse Martí, presidenta del Beauty Cluster, ha volgut agrair a les empreses la seva implicació que ha fet possible la jornada així com la vocació del clúster d’unir al sector i treballar junts per la innovació, internacionalització i l’increment de la competitivitat.
En paraules d’Ivan Borrego, gerent del Beauty Cluster: “Representem a tota la indústria, tant la que fa natural com la que no, i estem molt satisfets perquè en ambdós casos la qualitat i la eficàcia son presents i el clúster serveix per connectar-los i generar un coneixement compartit”.
La clara orientació de servei cap als seus socis ha permès que el Clúster des de la seva fundació al 2012, hagi conegut un creixement exponencial tant en el número de membres que l’integren com en la quantitat d’activitats dutes a terme.