En aquests temps tan convulsos, des del Beauty Clúster Barcelona en col·laboració amb Proarcai i la seva experiència en l’àmbit dels Recursos Humans, hem organitzat aquesta sessió que ens donarà una visió a present i a futur de com gestionar les diferents àrees relacionades amb les persones que treballen a les nostres empreses.
Horari: de 10:00 a 11:30h.
Contenido:
- Presentació webinar
- Breu presentació Proarcai
- Retenció de talent durant i després del confinament
- Factors clau: flexibilitat, conciliació familiar, digitalització i eines, horaris flexibles, seguretat i protocols
- Assegurar el lloc de treball òptim a casa
- Digitalització procés productiu
- Treball per projectes, sistema d’objectius definits (mesurar resultats)
- Optimització reunions, digitalització de les reunions
- Readaptació de l’espai individual / col·lectiu a l’oficina
- Personalitzar polítiques RRHH, beneficis emocionals: “nany” a l’empresa no només nadons, també aules d’estudi, col·laboració coworkings prop domicili, oferir cursos idiomes i esportives online
- Team building “virtual” (cafè, esport)
- Atracción de talento durante y después del confinamiento
- Preparar empresa perquè vinguin les persones que volem.
- Què valoraran les persones: polítiques flexibilitat i mobilitat, conciliació familiar, eines i digitalització, seguretat i protocols, horaris flexibles (criança, menjars)
- Potenciar comunicació exterior, estar a el dia, persones més temps en RRSS
- Procés selecció adaptat, imatge de com serà l’empresa. Procés modern, flexible.
- Nuevos estilos de liderazgo
- Treball per projectes
- Sobreviuran: CEO que s’anticipa, visiona món després de l’coronavirus.
- Menys controlador, més confiança
- Modern punt de vista tecnològic, calendaris compartits
- No oblidar part personal: iniciatives virtuals trobada sense objectiu de negoci “cafè virtual”
PONENTS:
Gemma Orobitg i Oriol Cuenca de Proarcai Management Consulting
Inscripció gratuïta i exclusiva per a socis. Registre previ obligatori.
Els inscrits rebràn el link de connexió al seu correu uns dies abans.