Barcelona 4 de febrer de 2021. Les Beauty Talks van néixer el passat mes d’abril de 2020, ple confinament, juntament amb l’agència de disseny i comunicació Aktiva Brand Experience Design, com un espai per compartir informació qualitativa en el sector de la bellesa, perfumeria i cura personal. Després de l’èxit de la primera edició, amb més de 1000 espectadors al llarg de les 11 sessions, seguim apostant per mantenir unida la nostra comunitat i generar contingut d’interès.
Aquesta segona edició, les Beauty Talks tornen amb un nou format mixt de xerrada i taula rodona amb l’objectiu de debatre sobre temes que preocupen i inquieten actualment a la indústria de la bellesa. Amb la intenció de mantenir l’esperit original i convertir-se en una cita indispensable dels professionals de el sector, les sessions es realitzaran el segon dijous de cada mes a les 11:00 (CET).
El cicle començarà el proper dijous 18 de febrer parlant sobre ‘El futur de l’estètica professional’, en què es debatrà sobre l’evolució del sector i com es visiona el futur des de diferents punts de vista. Directius i/o responsables de l’àrea de màrqueting d’empreses clau en el sector de l’estètica, com ara Croma Pharma, Fit4ever, Laboratoris Thalgo, Montibello o Skeyndor, seran els encarregats d’inaugurar les Beauty Talks 2.1. A més, per a aquesta primera sessió es comptarà amb la CEO de Centre mèdic Lety París.