17 de gener de 2018. El Beauty Clúster Barcelona ha celebrat la sessió sobre “Tendències de futur en el sector cosmètic – Horitzó 2022”, amb l’objectiu de conèixer quines seran les principals propensions dels consumidors i empreses en la compra i innovació dels productes per als pròxims tres anys.
La jornada s’ha iniciat amb la intervenció de Ambra Orini, sòcia i co-directora de The Beauty Markers, qui ha explicat quins seran els nous patrons de consum dels usuaris respecte als productes cosmètics en un futur a curt termini.
Així mateix, els assistents van poder conèixer a través de la presentació de Josep Maria Garrofé, CEO i propietari de Garrofé, com s’espera que sigui l’evolució del sector de l’embalatge en els pròxims anys tenint en compte valors de sostenibilitat i reciclatge.
Finalment, la jornada va finalitzar amb la presentació de Maria Torrubia, Skin Care International Màrqueting Manager en Angilini Beauty, sobre com aplicar tendències en el disseny de nous productes.
A la jornada van assistir més de 70 professionals del sector de la bellesa, que en finalitzar la jornada van poder posar en comú conclusions i resoldre dubtes.